Cztery słowa o Ziobrze

Próbując opisać tego człowieka ,Zbigniewa Ziobro, i jego działalność w sferze publicznej, zastanawiałem się, co i jak przekazać. Ale przeglądając informacje elektroniczne z ostatnich kilku lat, wynurza się z tego nie człowiek, nie polityk nawet, który realizuje jakąś misję społeczną czy zadania polityczne – lecz cyborg polityczny, mocno skierowany na realizację… własnego celu, na promocję swojej osoby i kariery.
I patrząc na jego drogę życiową ,konflikt z ojcem, dyrektorem uzdrowisk w Krynicy, byłym funkcjonariuszem PZPR, słabe studia, na których średnią miał ledwo powyżej 3,5, trudności ze zrobieniem aplikacji prokuratorskiej w Krakowie – a także przede wszystkim – problemy w kontaktach z ludźmi – staje nam przed oczyma nie tyle wszechpotężny minister sprawiedliwości – co nieudolny zakompleksiony człowieczek, który mając władzę próbuje zbudować swój własny mit – i przy okazji – odreagować domniemane i urojone krzywdy.
Jeden z moich stałych komentatorów (rmstemero) lapidarnie i arcytrafnie zakreślił osobowość tego człowieka.
Jest służalczy – Ziobro, założył w Krakowie Stowarzyszenie „Katon” nie po to, aby nieść pomoc potrzebującym, ale po to, aby znaleźć sobie płaszczyznę do awansu. Jego celem była kariera. Najpierw robił ją u boku Lecha Kaczyńskiego – kiedy ten był ministrem w rządzie AWS – a potem już całkowicie podporządkował się jego bratu w ramach PiS-u. I jest gotów na każde działanie, mające przybliżyć go do celu – czyli do jak najszerszego kręgu władzy. Wypełni każde zadanie, z największą gorliwością – nie patrząc się na okoliczności. Jego celem jest bycie niezbędnym dla Jarosława Kaczyńskiego. W tym celu jest gotów nawet na starcie się z ludźmi dotąd wydawałoby się nie do ruszenia – jak Ludwik Dorn. Jego władza jest oparta o kontakty interpersonalne, wyniesione z krótkiego epizodu pracy w prokuraturze katowickiej – i też mające te same znamiona przypodobania się szefowi. Nie wie tylko Kaczyński, że w granicznym momencie może się okazać, że ta niezbędność Ziobry – obróci się przeciwko niemu.

Jest bezwzględny – jeżeli ktoś stanie mu na drodze lub uważa, że może być dla niego zagrożeniem – nie ustaje próbach zniszczenia człowieka. Tak postępuje od lat młodości, kiedy to zadenuncjował – praktycznie bez powodu – swoich kolegów z akademika, posługując się już wtedy i prowokacją i podsłuchami i zwykłym donosicielstwem Wyroki sądowe, odwoławcze, w wielu instancjach wykazywały, że posługiwał się również kłamstwem.
Drugim przypadkiem bezwzględności i mściwości – jest sprawa dochodzenia w związku ze śmiercią jego ojca. Ponieważ poszczególne prokuratury nie spełniały oczekiwań Pana Ministra – to albo przenosił sprawy z jednej do drugiej, albo żądał nowych ekspertyz lekarskich – a w granicznym przypadku – jeden z szefów prokuratury w Krakowie stracił stanowisko – bo nie spełnił „pokładanych nadziei”.
Jego poczynania są pełne cynizmu. Wystąpienie z przed kilku dni w Telewizji „Trwam” i zasugerowanie, że to środowisko SLD jest winne śmierci posłanki – to tylko jeden z licznych przykładów takiego postępowania. Dodatkowo – w sposób wprost niebywały – próbował połączyć domniemany udział Barbary Blidy w mafii węglowej z katastrofą i śmiercią górników w kopalni „Halemba”.
Warto także wspomnieć o słynnych słowach „Ten pan już nikogo nie zabije…” te i powyższe słowa wskazują na następna cechę psychopatyczną naszego bohatera – na całkowity brak empatii. W tym cyborgu nie ma za grosz ani zrozumienia do drugiego człowieka, ani sympatii. To nie jest ktoś, kto rozumie motywacje innych ludzi, kto potrafi także nawiązać w związku z tym stałe, zdrowe relacje międzyludzkie. Dlatego jest sam, dlatego dominująca dla niego cechą relacji międzyludzkich jest służalczość.
Zbigniew Ziobro, jednak człowiek nie tyle inteligentny, co sprytny, zbudował w okół siebie nimb wielkości i władzy, jest postrzegany jako człowiek potężny – i faktycznie, jego wpływy są w obecnej chwili, wydawałoby się – nie do ruszenia. To jest taka konstrukcja, oparta na zależnościach, mechanizmach – które łatwo mogą ulec rozsypaniu – jeżeli coś nie pójdzie nie tak, lub ktoś odkryje – jakim słabym człowieczkiem jest nasz pan minister.
A jak słabym jest – pokazują relacje Zbigniewa Kaczmarka, do którego Ziobro wydzwaniał roztrzęsiony o poranku 25 kwietnia 2007 roku – w dniu śmierci Barbary Blidy. Płaczliwe telefony, rozstrzęsiony głos, bezradność… dopiero wieczorem, kiedy sytuacja okazała się w miarę opanowana – okazywał zwykłą butę i znów posługiwał się insynuacjami i kłamstwem w Sejmie, relacjonując akcję ABW w Siemianowicach.
Ziobro to typ psychopatyczny. Sprytny – ale jednak słaby, utrzymujący się dzięki układowi jako pozwolono mu stworzyć.
Ten układ go zniszczy, zmiecie, zgniecie wcześniej czy później.
Szkoda by było jednak, aby skrzywdził jeszcze kogoś…
Azrael
*Foto by Fraglesi











[...] Original post by Azrael [...]
Polityka » Blog Archive » Cztery słowa o Ziobrze
5 paź 07 at 15:36
A ten telefon z płaczem do Kaczmarka to jest pewne, bo już sam nie wiem, bo w sumie Kaczmarek dużo powiedział, ale niestety sporo wymyślił…
Co do Zbiory, muszę sie przyznać:
Kiedyś mój ulubiony polityk, można powiedzieć tak idol,
wszystko co robił bardzo mi sie podobało…
Jednak po lekturach tekstów pisanych przez Azraela, i innych mu podobnych i oglądaniu TV, jednak widzę, że to co piszesz, ma coś wspólnego z rzeczywistością…
John Cooper
5 paź 07 at 16:10
[...] Original post by Azrael [...]
Radio » Blog Archive » Cztery słowa o Ziobrze
5 paź 07 at 17:41
Flogiston !
Po wiosennych wyborach (przedterminowych) PSL utworzyło koalicję z PiS-em. Zdradziło PO , z którą podobno ma sojusz strategiczny. Chyba , że to był pierwszy krok do koalicji PiS-PO -PSL na szczeblu centralnym.
ZerozeroZiobro jest dośc szczególnym przypadkiem , nawet jak na PiS. Utkwione w dal spojrzenie robi wrażenie jakby lada chwila miał oderwać się od ziemi i poszybować w kosmos. Trzeba trzymać kciuki , aby to stało się jak najszybciej. Nie jestem w stanie pojąć jak człowiek- o tylu wpadkach- może jeszcze być dla kogokolwiek autorytetem prawniczym.
J.S.
5 paź 07 at 19:05
Do listy “osiągnięć” naszego ulubionego ministra zero trzeba by jeszcze dodać walkę przy pomocy dość niecodziennego narzędzia: mianowanej przestępczynią przez układ pod nazwą IVRP nieboszczki Barbary Blidy. Nie wystarcza mu zaszczucie kobiety, to jeszcze przyPiSuje winę za nie przeciwnikom politycznym, politykom SLD. Niejaki Lord Woldemort, szwarcharakter z “Harrego Pottera” do niszczenia swoich antagonistów używał inferiusów, trupów pomordowanych przez siebie ludzi. Czyżby pan zero twórczo rozwijał literacką fikcję stworzoną przez J.K.Rowling ?
Pozdrawiam, T.
Teodora
5 paź 07 at 19:44
Zastanawiam się czy Ziobro nie wierzy w to co robi, czy nie ma poczucia misji. Dlatego uważa, że żadne zasady go nie obowiązują, cel uświęca środki, ewentualne ofiary w jego rewolucji moralnej nie mają zanaczenia. Taki mały nawiedzony Robespierrek na miarę naszego zaścianka.
Klara
5 paź 07 at 21:26
Klaro, wydaje mi się że to, co wyczynia obecnie zero, jest podyktowane przede wszystkim strachem. Facet czuje, że w przypadku przegranych wyborów zostaną wobec niego zastosowane jego własne metody. A że najlepszą obroną jest atak, więc robi to co robi.
Pozdrawiam, T.
Teodora
5 paź 07 at 23:00
@droga Klaro.Taki maly nawiedzony robespierek………”Sliczne powiedzenie,dokladam do swojego koszyka.Dziekuje.
Valdo
5 paź 07 at 23:43
a ja mysle ze on jest po prostu głupi
ola
6 paź 07 at 1:27
a propos , czy po napisaniu powyzszego mam juz zaczac obawiac sie godziny 6 tej?
jesli tak jest, to Azrael nie powinien zasypiac ;)))
ola
6 paź 07 at 1:30
@ola: myślę, że to będzie raczej w niedzielę po sumie:-)
MG
6 paź 07 at 10:49
Zdumiewające.
To Kaczmarek nie zgubił krawata u “wielkiego płatnika”, który tak nagle spietrał ze wyjechał za granice, i tam, u Dziwisza któremu kupił dom Wojtyły szukał… No właśnie…
Tan dom kosztował p. Rycha milion dolarów.
Ale rozumiem, że to komputeryzacja ZUS przebiega zupełnie normalnie, a p. Kaczyński ma trzy głowy, a p. Ziobro to ma trzy nogi, źle sie uczył…, z tatusiem się gniewał… Czyli?…
Czyli erystykę znamy i obrabiamy dupę… Bo wolimy by woda była mętna.
Doprawdy nie podoba mi sie, że robisz z Ziobro pokurcza z psychiatryka.
Doprawdy podoba mi się, że UKŁADY jak wiosenny lud na jeziorze wydają dźwięki żałosne bo ktoś wreszcie pokazał im, że nie są BEZKARNI.
Niech zatem, będzie mściwy, bezwzględny i pełen cynizmu - cos ten człowiek wreszcie robi.
I dlatego tyle nienawisci?
Który z poprzedników ruszył palcem?
Kogo Azrael proponujesz na NASTĘPCE, ZASTĘPCE?
Kto spełni twoje oczekiwanie?
W stosunku do kogo nie będziesz: ” mściwy, bezwzględny i pełen cynizmu ” - bo jak czytam, nie lubisz tego pana NIEADEKWATNIE…
MASZ udziały w PROKOMIE? Pracujesz tam? Czy to ty podłożyłeś się gdy PROKOM dał d… w wybory i siec padła?
Ech… Pachnie mi że nie piszesz tego bezinteresownie!
Serdecznie pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
6 paź 07 at 12:13
[...] W. Skaczkiewicz - Niech staną przed nami nago! « Dziwsz i Krauze /I tak sobie pomyślałem…/ Ech… Azrael skąd u Ciebie ta nienewiść? październik 6th, 2007 Napisałem to u Azrael PRZECZYTAJCIE w odpowiedzi na co [...]
Ech… Azrael skąd u Ciebie ta nienewiść? « W. Skaczkiewicz - Niech staną przed nami nago!
6 paź 07 at 12:18
marzyciele!
zero okaże się równie niezbędne każdej następnej ekipie rządzącej. czy wy sadzicie, że to, co pozwał pokazać mediom, to była jego główna działalność? przez te wszystkie lata? u obu Kaczyńskich miał dostęp do wielu informacji mniej lub bardziej poufnych, mniej lub bardziej prawdziwych. a przecież już wszyscy wiedzą, że dla niego istnieje jednie informacja. przymiotnik zweryfikowana nie ma dla niego najmniejszego znaczenia
septe
6 paź 07 at 12:25
Skaczekiewicz
1. Ziobry nie nie lubię - mam do niego stosunek dużo głębszy - uważam, że jest szkodliwy dla Polski i społeczeństwa, nic prywatnego.
2. Z Prokomem - nic zawodowwego, ani biznesowego mnie nie łączy - choć RK miałem okazję poznać - i go cenię jako biznesmena - wizjonera.
3. O komputeryzacji ZUS - wiem z pierwszej ręki, od informatyków z centrali, między innymi ojca Nataszy Urbańskiej. I powiem ci tylko tyle - biznes jest biznes. Prokom trzyma za jaja ZUS i jest pół tuzina innych firm o znaczeniu kluczowym dla państwa ( w tym TP SA) - i co z tego? Jak się pozwala - to się trzyma…
\
4. Sieć w trakcie wyborów padła nie z winy Prokomu - to chyba powinieneś wiedzieć?
Azrael
6 paź 07 at 12:29
Azrael,
Czy odpowiedziałeś sobie sam na swój problem? Cytuje:
“Prokom trzyma za jaja ZUS i jest pół tuzina innych firm o znaczeniu kluczowym dla państwa ( w tym TP SA) - i co z tego? Jak się pozwala - to się trzyma…”
Zwróc uwage co napisałęś: “Jak się pozwala - to się trzyma…”
Otóż mój drogi, mam wrażenie, że sie przestało POZWALAĆ!
I niezależnie od tego czy p. Ziobro to psychol, czy ma cztery nogi, czy jest wielbłądem… To WRESZCIE rozpoczyna sie /mam nadzieję/ E R A normalnych bussinesów w pięknym kraju nad Wisłą.
ad4.
, widziałem w TV biedaka z Łodzi? Jak miał pełne gacie…
Oczywiście, że nie z winy PROKOMU
Rozumiem, ze to nie chcesz mi powiedzieć, ze jeżeli mnie ktozś zleca budowę mostu, a ja zatrudnię kogoś innego kto go zbuduje to nie ja jestem WINIEN?
Chłopie, g…. mnie obchodzi firemka podwykonawca. Czy PROKOM zapłacił chociaż grosz kary umownej???
Niewątpliwie p. K jest człowiekiem nietuzinkowym, i bardzo inteligentnie wykorzystującym wszystko co się da wykorzystać.
Lecz ja che żyć w kraju w którym zlecenia zdobywa sie w sposób UCZCIWY, a nie przy okazji partyjek golfa.
Do zrobienia sprawnej sieci, sprawnego systemu potrzbna jest wiedza a nie UKŁADZIKI.
Ile firm zbańczyło, a mogło by żyć gdyby UKŁADY BYŁY CZYSTE?
I dlatego nie obchodzi mnie życiorys p. Ziobro. Niech tu posprząta. Niech przetarg oznacza przetarg. A nie KPINA!
To moje OSOBISTA sprawa.
Serdecznie pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
6 paź 07 at 13:40
Azrael,
znasz takie powiedzenie “łupy trzeba dzielić”.
I to właśnie jest kluczem do zrozumienia tego co robią Kaczyńscy - zacznijmy w tym kraju wreszcie ZARABIAĆ a nie ŁUPIĆ!
Sądzę, ze p. K. doprawdy geniusz, ksywa “wielki płatnik” mówi sama za siebie. Zapewne jest ogólnie szanowany i lubiany, bo się DZIELI!
Lecz…
Ilu ludzi wyjechało z kraju bo nie ma UCZCIWEJ konkurencji? Kto podskoczy “wielkiemu płatnikowi”
Ech!
Czy jeszcze coś?
Sądzę, że temat z mojej strony jest wyczerpany.
Serdecznie pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
6 paź 07 at 13:47
@witold, wiesz, gdyby wyciac kwestie Ziobro z Twojego postu, bo nie lubie go po prostu i to bardzo, jakos ma chyba inna grupe krwi niz ja , to jednak z cala reszta sie zgadzam i popieram
ola
6 paź 07 at 13:48
ola,
Bóg mi świadkiem, że nie jest to bohater mojej bajki.
Ale nie lubię też tego pana co przyszedł mi posprzątać mi piwnice. Ma nieładny zapach potu. Chyba się nie myje.
Nie lubię go ale mu płace.
Bo sprząta super.
Ale jak posprząta… Jak drewna narąbie… To aż miło popatrzyć.
Wywietrzę i będę miał porządek …:)
serdecznie pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
6 paź 07 at 14:08
Azrael,
przepraszam za powrót…
Czy ja dobrze widzę???
Czy to ty napisałeś i to jest twój STOSUNEK DO ŚWIATA I INTERESÓW???
cytuje:
“Prokom trzyma za jaja ZUS i jest pół tuzina innych firm o znaczeniu kluczowym dla państwa ( w tym TP SA) - i co z tego? Jak się pozwala - to się trzyma…”
Oto cud… Cud ujawniony przez AZRAELA:
zleceniobiorca trzyma ZLENIODAWCE za jaja
Dziwny to kraj.
Panie Kaczyński, panie Ziobro powiem szczerze, wolałbym byście byli inni, ale nie znajduje lepszych. Macie mój głos!
Witold Skaczkiewicz
6 paź 07 at 14:18
[...] W. Skaczkiewicz - Niech staną przed nami nago! « Ech… Azrael skąd u Ciebie ta nienewiść? Ech Azrael! Prokom trzyma za jaja ZUS i jest pół tuzina innych firm??? październik 6th, 2007 Znowu sie wpisałem u Azrael [...]
Ech Azrael! Prokom trzyma za jaja ZUS i jest pół tuzina innych firm??? « W. Skaczkiewicz - Niech staną przed nami nago!
6 paź 07 at 14:34
Witoldzie, to nie żaden cud, tak się dzieje, kiedy stanowiska urzędnicze traktuje się jak zapłatę za wierność, a kompetencje nie mają znaczenia. Trzeba umieć skonstruować umowę tak, żeby zabezpieczyć interesy obu stron kontraktu, ale kiedy stanowiska państwowe powierza się miernym, ale wiernym, to nie ma się co dziwić, że nie potrafią podejmować mądrych decyzji. Zgoda, poprzednie rządy też często tak robiły, ale obecny rozwinął to do granic absurdu, już nawet nie kryjąc się z tym. Jeżeli są podejrzenia, że niekorzystne decyzje zostały podjęte z powodu korupcji, to trzeba to udowodnić przed sądem, a nie krzyczeć o jakiś układach, nie przedstawiając żadnych dowodów.
Każdy z nas chciałby, żeby państwo było wolne od korupcji, ale trzeba zabiegać o to mądrze, najlepiej likwidując przyczyny. Karać oczywiście też trzeba, ale przestrzegając wszystkich zasad państwa praworządnego. Wolę, żeby 10-ciu winnym upiekło się, niż żeby jeden niewinny miał trafić za kratki.
Nie bardzo rozumiem, co to znaczy, że Ziobro wreszcie coś robi. Co on konkretnego robi, poza pokazówkami w telewizji?
Klara
6 paź 07 at 17:38
Klara,
najsympatyczniejsza…
“Każdy z nas chciałby, żeby państwo było wolne od korupcji, ale trzeba zabiegać o to mądrze, najlepiej likwidując przyczyny.” - NO właśnie… Czy ty na pewno wiesz o czym piszesz?
A co robi Ziobro? Jak ma wejść na rynek nowa firma komputerowa, z geniuszami po 20 lat, ale nie ma kapitału “wielkiego płatnika”, i wygrać przetarg, gdy ten przetarg jest FIKCJĄ?
Jak to sobie wyobrażasz? Co sie stało z generałem Papała, na co zginą minister Dębski? O czym Ty do licha piszesz?
Tu idzie WOJNA, o wielkie pieniądze.
Napisz sobie w google “komputeryzacja ZUS” - poczytaj a wówczas chętnie z tobą porozmawiam.
I napisz mi kto tu kogo UKARAŁ.
“Wolę, żeby 10-ciu winnym upiekło się, niż żeby jeden niewinny miał trafić za kratki.” - O czy m ty piszesz?
Zdecydowanie nie rozumiesz ZATRZYMANIA od SKAZANIA.
Serdecznie pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
6 paź 07 at 18:04
Witoldzie, a skąd wiesz, że przetarg był fikcją? Prokuratura tego nie udowodniła. O to cały czas mi chodzi, nie plotki, nie pomówienia, nie spektakle z niszczarką (brak dowodów jest najlepszym dowodem winy - pan Ziobro to wtedy powiedział), ale dowody przedstawione przed sądem. Na razie nie było żadnych.
Owszem, rozróżniam zatrzymanie od skazania. Dlatego domagam się, żeby zatrzymywanie odbywało się z zachowaniem wszelkich procedur, z dbałością o to, żeby nie upokarzać zatrzymanego, cały czas, do czasu ewentualnego skazania - NIEWINNEGO.
To pan Ziobro zdaje się nie rozróżniać tych dwu pojęć i traktuje zatrzymanego jak winnego. Takie upokorzenie, narażenie człowieka na utratę twarzy też jest karą, karą wymierzoną przez prokuraturę przed wyrokiem sądowym.
Nie odpowiedziałeś mi na pytanie co konkretnego zrobił pan minister sprawiedliwości. Jak na razie zabójcy Papały też nie znalazł, przesłał tylko żenujący wniosek o ekstradycję Mazura.
PS
Przekonanie, że taką instytucję jak ZUS może skomputeryzować mała firma z kilkoma geniuszami komputerowymi to mit. To ogromne przedsięwzięcie, nie wystarczy najbardziej nawet genialny pomysł na jakiś program.
Również serdecznie pozdrawiam.
Klara
6 paź 07 at 19:10
Klara,
miła damo.
Musze Cię prosić o wybaczenie.
W powyższej sprawie powiedziałem już wszystko. I muszę zrobić to czego robić nie lubię, muszę napisać tak: Szanowni państwo, podzieliłem się z Wami moją opinią i odczuciami w SPRAWIE.
Uważam, że dalsza rrozmowa na te tematy w tym stanie wiedzy straciła sens.
Zatem uprzejmie proszę o wybaczenie, lecz uważam, że nic nie mam do dodania.
Proszę uprzejmie zauważyć, ze moim tu pisaniem, nie zamierzam nikogo PRZEKONYWAĆ. Nie prowadzę kampanii na rzecz jakiekolwiek Partii.
Pisze to co czuje i cieszę sie, że macie państwo inne zdania.
Czas pokaże czy ktoś z nas miał racje.
Najserdeczniej pozdrawiam.
Witold Skaczkiewicz
7 paź 07 at 7:27
Wiesz Witoldzie, naprawdę bardzo bym się cieszył, gdybym w ocenie PiS nie miał racji….
kk
7 paź 07 at 21:08
Witold
“……
Bo sprząta super.
Ale jak posprząta… Jak drewna narąbie… To aż miło popatrzyć. ”
Problem w tym, żeby przy tym sprzątaniu nie wyrzucił do śmieci również Ciebie
Pozdrawiam
kk
kk
7 paź 07 at 21:28
Sprzątanie różnie można rozumieć. Można na przykład powiedzieć że al Kaida sprzątnęła bliżniacze wieże WTC.
T.
Teodora
7 paź 07 at 22:41
KK, ponieważ wezwałeś mnie do TABLICY, odpowiem Ci tym samym co już komuś odpowiedziałem!
::::
Rób co chcesz!
Głosuj na Kwaśniewskiego, który jest człowiekiem przyzwoitym, bo jak się uchla to przeprasza, szkoda ze nie jest magister…
Głosuj na Tuska, który od dwóch lat chroni dupy “wielkich płatników” i układzików. I jest oczywiście bardzo przyzwoity.
Głosuj na Leppera - który jest również postacią bardzo przyzwoitą.
Takie jest twoje PRAWO!
Najserdeczniej pozdrawiam.
ps.
Jak będziesz glosować tak będziesz miała. Na wierzchu przyzwoicie, a pod spodem cuchnąca padlina. Albo pozwolisz zrobić z tym porządek.
:::::
I to w “tym temacie” naprawdę wszystko. Pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
8 paź 07 at 2:14
Teodora,
jasne…
Można tez nie sprzątać tylko z tego powodu, że “Sprzątanie różnie można rozumieć”
Toska, nie rozśmieszaj mnie!
Przeczytaj mój kom. wyżej skierowany do KK. I rób co chcesz! Masz tam trzech panów na których możesz głosować. Wolna wola.
Jak któryś z tych panów posprząta głosuj na niego, jak chcesz żyć w SMRODZIE, zrezygnuj ze sprzątania.
Kwaśniewski się odchudzi…
Tusk ślicznie mówi rrr….
Lepper… zapewne coś tam tez znajdziesz jak zechcesz.
“A Polak, i przed i po SZKODZIE głupi”
Serdeczności
Witold Skaczkiewicz
8 paź 07 at 2:20
kk,
i jeszcze jedno:
“Wiesz Witoldzie, naprawdę bardzo bym się cieszył, gdybym w ocenie PiS nie miał racji….”
To klasyczne polskie SZUBRAWSTWO!
Zauważ, że jedyną drogą, by się o tym przekonać jest GŁOSOWANIE NA PiS!
Ty, oczywiście nie chcesz się przekonać, że racji nie masz! i będziesz głosować na Leppera? na Kwaśniewskiego? na Tuska?
SZUBRAWSTWO polega na tym, że nie dając MOCY PiSowi, zmusza się go do koalicji takich jakie obserwowaliśmy.
Szanowni PAŃSTWO! NARODZIE kochany!
R U B T A CO C H C E T A!
Witold Skaczkiewicz
8 paź 07 at 2:26
Witold
“Ty, oczywiście nie chcesz się przekonać, że racji nie masz! i będziesz głosować na Leppera? na Kwaśniewskiego? na Tuska?”
Zapomniałeś o Pawlaku.
“To klasyczne polskie SZUBRAWSTWO!”
A to sobie stanowczo wypraszam!!!!
Obrzucasz nas epitetami, bo po prostu nie masz argumentów w dyskusji
Nie muszę głosować na PiC, żeby ono wygrało
“R U B T A CO C H C E T A!”
Na pewno nie “RÓBTA CO CHCE RYDZYK”
Kaczyński poprzez wybory poddał sie ocenie. Ja te jego dwa lata rządów oceniam negatywnie. I tyle. Twoja ocena może być inna. Być może potrzebujesz więcej czasu, żeby dojść do takiej oceny, a może po prostu lubisz żyć w permanentnej wojnie.
Niestety Twój wybór może wpłynąć również na moje życie.
Pozdrawiam
KK
kk
8 paź 07 at 6:36
kk,
MAM nadzieję, że nie obrazisz się, jeżeli powiem ci, że doprawdy zupełnie mnie nie obchodzi co zrobisz!
MAM nadzieję, rozumiesz, że “Niestety Twój wybór może wpłynąć również na moje życie.”
MAM nadzieję, rozumiesz, że na tym właśnie polega demokracja /taka jaka mamy/
MAM nadzieję, rozumiesz, że jestem SZCZĘŚLIWY jeżeli każdy pisze za siebie.
Ciebie natomiast jak widzę jest WIĘCEJ cyt.: “Obrzucasz nas epitetami, bo po prostu nie masz argumentów w dyskusji” , piszesz: “nas”.
MAM nadzieję, rozumiesz, że jest mi absolutnie obojetne co sobie wypraszasz.
Dla mnie jest klasycznym polskim SZUBRAWSTWEM dokładanie tym, którzy coś w tym kraju próbują zrobić, bez przedstawienia kogoś innego , który zrobi to lepiej.
MAM nadzieję, rozumiesz, że w takiej sytuacji, określenie SZUBRAWSTWO jest uprawnione.
MAM nadzieję, rozumiesz, co ja myślę, gdy ów epitet SZUBRAWCY, bierzesz do siebie!
MAM nadzieję, rozumiesz, ze już mi się nie chce na ten temat pisać i nie potraktujesz tego jako niegrzeczność i epitet ;), albowiem idąc za Montaigne, powiem ci ponownie: RÓB CO CHESZ.
MAM nadzieję, rozumiesz, że prawidłową WARCHOLSKĄ formą owego RCCh, jest RUB CO CHESZ.
serdecznie pozdrawiam,
ps.
Nie odpowiadaj mi! Lecz zastanów się, czy w twoim życiu nie jest trochę tak, że lubisz gdy ktoś porzuca zaczętą aktywność?
Stolarz, gdy hebluje deskę by zrobić Ci drzwi do raju, powinien przestać czy heblowac nadal?
Albowiem: po pierwsze - LECĄ WIÓRY, po drugie - zapewne można by UŻYĆ LEPSZEJ DESKI, a po trzecie stale go nachodzisz i ZASTANAWIASZ SIĘ CZY RAJ ISTNIEJE.
RUB CO CHCESZ!
Witold Skaczkiewicz
8 paź 07 at 9:26
Witold
“Stolarz, gdy hebluje deskę by zrobić Ci drzwi do raju, powinien przestać czy heblowac nadal?
Albowiem: po pierwsze - LECĄ WIÓRY, po drugie - zapewne można by UŻYĆ LEPSZEJ DESKI, a po trzecie stale go nachodzisz i ZASTANAWIASZ SIĘ CZY RAJ ISTNIEJE.”
A zastanów się czy nie przeszkodziłbyś temu stolarzowi gdyby Ci robił drzwi do piekła zamiast do raju?
Zastanów się co byś zrobił z tym “wspaniałym sprzątającym” gdybyś zauważył, że właśnie zniszczył bezcenny obraz Leonarda da Vinci leżący przez przypadek w piwnicy. Pewnie byś go pochwalił, przecież tak wspaniale sprząta.
I zastanów się, czy aby ten sprzątający, po posprzątaniu Ci mieszkania nie dojdzie do wniosku, że najbardziej w tym mieszkaniu to brudzisz Ty. I cię zamknie, albo z tego mieszkania wyrzuci, by nie musiał po Tobie sprzątać
Nie odpowiadaj, ale myśl a nie tylko czuj
I RÓB TO CO CHCE RYDZYK - jeśli taka Twoja wola
Pozdrawiam
KK
kk
8 paź 07 at 17:42
kk,
ludziu kochany, umiłowany człowieczku…
“gdybyś zauważył, że właśnie zniszczył bezcenny obraz Leonarda da Vinci leżący przez przypadek w piwnicy.”
Jak możesz życ w takim SYFIE tyle lat, ze nie wiesz co masz w PIWNICY?
“czy aby ten sprzątający, po posprzątaniu Ci mieszkania nie dojdzie do wniosku, że najbardziej w tym mieszkaniu to brudzisz Ty. I cię zamknie, albo z tego mieszkania wyrzuci, by nie musiał po Tobie sprzątać”
TO jest klasyczny WARCHOLSKI B E Ł K O T!
Mogę jeszcze się przestraszyć i zacząć jąkać, mogę dostać rzeżączki sikając w publicznym kiblu, mogę zwariować ze śmiechu czytając co piszesz!
R E C E I N O G I O P A D A J Ą!
Uprzejmie Cie informuję, ze nie przepadam za p. ojcem Rydzykiem, ani za jego FORMACJA, starającą się mi wmówić, że czarownice maja skrzydła…
Ale…
Mimo tego, że nie podoba mi się wiele, nie oznacza, bym /robiąc mu na złośc?/ odrzucał to o czym jestem głęboko przekonany.
Zatem, niema znaczenie co p. ojciec Rydzyk gaworzy. Zapewne ma swoje /inne niz moje racje/ by powiedzieć jasno: NIE WIDZĘ INNYCH KTÓRZY W R E S Z C I E UCYWILIZUJĄ MÓJ KRAJ, wsadzając do PIERDLA wszelakich ŁOBUZÓW, którzy traktują PAŃSTWO jak prywatny folwark, a jego obywateli jak MOHEROWE GUŁY!
Witold Skaczkiewicz
9 paź 07 at 5:05
Witold
“…. którzy traktują PAŃSTWO jak prywatny folwark,”
Zastanów się czy to aby nie obecnie rządzący traktują nasze Państwo jak swój prywatny folwark.
Przypomnij sobie może za co został wyrzucony z rządu ten Twój minister chodzący do “wielkiego płatnika”. Przecież nie za to że być może odwiedzał tego płatnika, nie za to, że być może poinformował Lepera. Został wyrzucony za to że NIE POWIEDZIAŁ WIELKIEMU WODZOWI że się z “wielkim płatnikiem” spotkał.
“UCYWILIZUJĄ MÓJ KRAJ,” — cha,cha, cha ale się uśmiałem
Kaczyńscy ucywilizują Polskę. Piękna mi cywilizacja nienawiści, podsłuchów i wrogości.
“Uprzejmie Cie informuję, ze nie przepadam za p. ojcem Rydzykiem,”
To czy Ty przepadasz za ojcem R. czy nie zupełnie mało mnie obchodzi.
Nie obchodzi to również ani o. R. ani premiera Jarosława. Dla nich ważne jest tylko to abyś postępował tak jak oni chcą. Bo Cię teraz potrzebują. Jak przestaną Cię potrzebować to dostaniesz kopa w d….
Wiem, że nazwiesz to warcholskim bełkotem, więc nie odpowiadaj. Dla Ciebie wszyscy którzy mają inne zdanie i potrafią go bronić konkretnymi argumentami są przecież warchołami.
Nie odpowiadaj tylko przemyśl to co napisałem
Życzę miłego dnia
KK
kk
9 paź 07 at 8:42
kk,
rozmowa z Toba przypomina mi rozmowę z moim ukochanym “komory”.
Ale jak widzę postępujemy do przodu. Obraz Leonarda nie trzymasz już w piwnicy. Zapewne go znalazłeś i sprzedałeś by zapłacić za Internet, bo…
Ale do rzeczy:
“Przypomnij sobie może za co został wyrzucony z rządu ten Twój minister chodzący do “wielkiego płatnika”. Przecież nie za to że być może odwiedzał tego płatnika, nie za to, że być może poinformował Lepera. Został wyrzucony za to że NIE POWIEDZIAŁ WIELKIEMU WODZOWI że się z “wielkim płatnikiem” spotkał.”
Po pierwsze.
To nie jest “Mój” minister.
Po drugie.
Jeżeli udowodnisz mi, że został wyrzucony za to , ze cyt.: “że NIE POWIEDZIAŁ WIELKIEMU WODZOWI że się z “wielkim płatnikiem” spotkał.”" - uklęknę przed Toba publicznie i będę całował Twoje stopy.
Bardzo mnie ciekawią skąd pochodzą Twoje informacje. Bo jak widzę jesteś BARDZO DOBRZE POINFORMOWANY /masz podsłuch w gabinecie premiera???/
Po trzecie.
“cywilizacja nienawiści, podsłuchów i wrogości.” No to odpowiedz mi gdzie ty widzisz i do kogo ta NIENAWIŚĆ?
Gdzie widzisz te PODSŁUCHY?
Gdzie i do kogo widzisz ta WROGOŚĆ?
Zaczniemy od środka: PODSŁUCHY - oto, zauważ jak OPOWIADASZ ŚWIATU P I E R D O Ł Y! Podsłuchy jak świat światem były, są i będą! Lecz niewielu ujawnia efekty tychże.
Czy wolał bys nie wiedzieć?
I gdybyś POWAŻNIE SIĘ TYM ZAINTERESOWAŁ, to byś zrozumiał, ze podsłuchów jest mniej niż za poprzedniego rządu.
Ukazujesz taką postawę STRUSIA, co łepecynę trzyma w piasku, na chwile wyjmuje i akurat zobaczył faceta z magnetofonem, znowu łepecyna w piasek i tam opowiada robaczkom, ze wszędzie podsłuchują.
Nie masz czasami podsłuchu w plombie?
WROGOŚĆ! - czy tu jesteś tym co wziął łapówkę, za załatwienie?… To rzeczywiście MASZ SIĘ CZEGO BAC!
NIENAWIŚĆ? - jestem zdecydowanie zbudowany z innych składników niż panowie Kaczyńscy, mam na 90% spraw inne niż oni poglądy i nie zauważyłem z ich strony NIENAWIŚCI.
I…
I jestem skłonny zawiesić moje poglądy na 4 lata, by w moim kraju właśnie ONI zrobili porządek. Bo nie widzę NIKOGO INNEGO, kto by potrafił to zrobić i kogo by NATYCHMIAST nie uświniono.
I to jest mój drogi tym co nazywam WARCHOLSTWEM!
Pozdrawiam.
Mam nadzieję ze wreszcie wyjaśniłem ci wszystko.
Witold Skaczkiewicz
9 paź 07 at 10:35
Proszę wybaczyć, w zakończeniu mojego komentarza jest błąd. Zatem poprawiam, bo sens wychodzi inny niż zamierzony, jest:
I…
I jestem skłonny zawiesić moje poglądy na 4 lata, by w moim kraju właśnie ONI zrobili porządek. Bo nie widzę NIKOGO INNEGO, kto by potrafił to zrobić i kogo by NATYCHMIAST nie uświniono.
I to jest mój drogi tym co nazywam WARCHOLSTWEM!
A powinno byc:
I to jest mój drogi tym co nazywam WARCHOLSTWEM!
I…
I jestem skłonny zawiesić moje poglądy na 4 lata, by w moim kraju właśnie ONI zrobili porządek. Bo nie widzę NIKOGO INNEGO, kto by potrafił to zrobić i kogo by NATYCHMIAST nie uświniono.
I to jest mój drogi tym co nazywam WARCHOLSTWEM!
Witold Skaczkiewicz
9 paź 07 at 10:41
Witold,
jezeli sadzisz, ze obecnie rzadzacy nie sa “uswinieni” i po 2 latach ich, pozal sie boze rzadow, uwazasz, ze potrafia oni zrobic w tym kraju porzadek, to gratuluje ci oderwania od rzeczywistosci. Jestes albo kompletnie slepy, albo zupelnie nie przyjmujesz do wiadomosci faktow.
Hepe
9 paź 07 at 14:53
Hepe,
mój drogi/a
Ja po prostu chciałbym w tym moim kochanym kraju, dać szansę komuś kto chce zrobić porządek.
TYM “kims” jest ekipa Kaczyńskich.
Od czasów p. Jaruzelskiego POLSKĘ R O Z K R A D A N O,
lub dopuszczano /przymykano oko/ na szalbierstwa. Wszak “pierwszy milion trzeba ukraść” jak powiedział był kiedy s p. Wałęsa.
Nie dlatego z Polski wyjeżdżają ludzie, że Kaczyński jest brzydki, lecz dlatego, że gospodarka rozwija się na “daj”.
Doprawdy te sowieckie metody doszły do szczytu za panowania p. Kwaśniewskiego. Choć o tym, że “łupy trzeba dzielić”, słyszałem nieco wcześniej. Lecz za p. Kwasniewskiego ekipa “wielkich płatników” “grupa trzymająca władzę” umocniła się. To co opowiadał p. Rywin a wyglądało jak opowieść z filmu, ta opowieść o “grupie trzymającej władze” okazuje się być rzeczywistością. Popatrz na “wielkiego płatnika”, jemu jest całkowicie obojetne czy rządzą czerwoni, zieloni czy czarni. Ulokowany jest wszędzie. A p. Kwaśniewskim grywa w golfika a kościołowi kupuje za milion baksów dom Wojtyły.
Równie nieciekawie było za czasów gdy o Polska moralność dbała ekipa w której był p. Frasyniuk - wtedy z alergia na czerwony kolor, dziś buziaczki wymienia z p. Najbardziej Czerwonym.
Grzechy które zarzucaja, Kaczyńskim, wystarczyły by na 20 lat i 5 ekip. Lecz co ci ludzie robią?
Ta ekipa, powiedziała wprost - jest BURDEL! Wymieniła gdzie! Stworzyła ZAGROŻENIE dla łobuzów. I przystąpiła do sprzatania.
A teraz do CIEBIE wprost:
“uwazasz, ze potrafia oni zrobic w tym kraju porzadek, to gratuluje ci oderwania od rzeczywistosci. Jestes albo kompletnie slepy, albo zupelnie nie przyjmujesz do wiadomosci faktow.”
takich zdań czytam tysiące….
To sa BREDNIE, żadnych faktów, tylko takie oto puste zdania : “nie przyjmujesz do wiadomosci faktow”.
Kochany… B R E D Z I S Z!
A twierdzę to dlatego, że nie dałeś mi alternatywy - kto to zrobi lepiej od nich!
Wskaż, a odszczekam!
Wskaż, mi na przykład kto zdejmie z sędziów immunitet, który czyni ich ABSOLUTNIE BEZKARNYMI!
Wskaz mi….
A zresztą…
Rub co chcesz!
Wszak jesteś Polakiem. Tacy jak Ty BEŁKOCZĄCY, doprowadzali ten kraj do ruiny wielokroć w dziejach… Rozwal to co zaczęli Kaczyńscy, bo w zasadzie nie wiesz dlaczego… Ale wiesz że MUSISZ. Zatem działaj!
“I przed szkoda i po szkodzie głupi!”
Witold Skaczkiewicz
9 paź 07 at 16:40
Witold
“Ale jak widzę postępujemy do przodu. Obraz Leonarda nie trzymasz już w piwnicy. Zapewne go znalazłeś i sprzedałeś by zapłacić za Internet, bo…”
U mnie w piwnicy jest porządek, a jak już muszę to sprzątam sam.
Natomiast w wielu piwnicach (i pewnie na strychach) znajdują się cenne przedmioty, które trafiły tam wskutek różnych okoliczności (malowanie lub przemeblowanie mieszkania, przeprowadzka). Czasem są to pamiątki po bliskich lub prezenty z których wartości nie zdajemy sobie sprawy (bądź nabierają wartości z upływem czasu). Leżą tam zapomniane i czekają na odkrywcę. I takie przedmioty nierozważny sprzątający może wyrzucić. Myślę, że większość czytelników tak właśnie zrozumiała tę moją wypowiedź. No, ale oni nie są wyborcami PiC-u i im takich rzeczy nie trzeba tak dokładnie tłumaczyć jak Tobie.
“Przypomnij sobie może za co został wyrzucony z rządu ten Twój minister chodzący do “wielkiego płatnika”. Przecież nie za to że być może odwiedzał tego płatnika, nie za to, że być może poinformował Lepera. Został wyrzucony za to że NIE POWIEDZIAŁ WIELKIEMU WODZOWI że się z “wielkim płatnikiem” spotkał.”
“Po pierwsze.
To nie jest “Mój” minister.
Po drugie.
Jeżeli udowodnisz mi, że został wyrzucony za to , ze cyt.: “że NIE POWIEDZIAŁ WIELKIEMU WODZOWI że się z “wielkim płatnikiem” spotkał.”” - uklęknę przed Toba publicznie i będę całował Twoje stopy.
Bardzo mnie ciekawią skąd pochodzą Twoje informacje. Bo jak widzę jesteś BARDZO DOBRZE POINFORMOWANY /masz podsłuch w gabinecie premiera???/”
Moje informacje pochodzą rzeczywiście od samego pana premiera. Słyszałem, podobnie jak wielu innych, jak wypowiedział takie słowa w wywiadzie telewizyjnym bezpośrednio po odwołaniu Kaczmarka, kiedy jeszcze nie było “dowodów”, że spotykał się z RK, i uprzedził Leppera.
Pan premier powiedział, że stracił zaufanie do Kaczmarka bo nie przyznał się do spotkania z pewnym biznesmenem, a on jest pewny, że do tego spotkania doszło. I te podejrzenia (a nie pewność) były powodem usunięcia go z urzędu ministra.
Na stronie:
Po trzecie.
“cywilizacja nienawiści, podsłuchów i wrogości.” No to odpowiedz mi gdzie ty widzisz i do kogo ta NIENAWIŚĆ?
Gdzie widzisz te PODSŁUCHY?
Gdzie i do kogo widzisz ta WROGOŚĆ?
Zaczniemy od środka: PODSŁUCHY - oto, zauważ jak OPOWIADASZ ŚWIATU P I E R D O Ł Y! Podsłuchy jak świat światem były, są i będą! Lecz niewielu ujawnia efekty tychże.
Czy wolał bys nie wiedzieć?
I gdybyś POWAŻNIE SIĘ TYM ZAINTERESOWAŁ, to byś zrozumiał, ze podsłuchów jest mniej niż za poprzedniego rządu.
Ukazujesz taką postawę STRUSIA, co łepecynę trzyma w piasku, na chwile wyjmuje i akurat zobaczył faceta z magnetofonem, znowu łepecyna w piasek i tam opowiada robaczkom, ze wszędzie podsłuchują.
Nie masz czasami podsłuchu w plombie?
WROGOŚĆ! - czy tu jesteś tym co wziął łapówkę, za załatwienie?… To rzeczywiście MASZ SIĘ CZEGO BAC!
NIENAWIŚĆ? - jestem zdecydowanie zbudowany z innych składników niż panowie Kaczyńscy, mam na 90% spraw inne niż oni poglądy i nie zauważyłem z ich strony NIENAWIŚCI.
I…
I jestem skłonny zawiesić moje poglądy na 4 lata, by w moim kraju właśnie ONI zrobili porządek. Bo nie widzę NIKOGO INNEGO, kto by potrafił to zrobić i kogo by NATYCHMIAST nie uświniono.
I to jest mój drogi tym co nazywam WARCHOLSTWEM!
Pozdrawiam.
Mam nadzieję ze wreszcie wyjaśniłem ci wszystko.
kk
9 paź 07 at 19:09
Niestety postów nie można edytować więc
dokończenie od słów:
Na stronie:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4374868.html
z dnia 08.08.2007r znajduje się taki tekst:
“Janusz Kaczmarek, bliski współpracownik brata Lecha. W rządzie PiS jako prokurator krajowy prowadził najważniejsze sprawy. Premier zwolnił nawet swego przyjaciela Dorna, by mianować Kaczmarka szefem MSWiA. Kilka miesięcy później zwolnił go ze stanowiska, bo zaprzeczał, że spotkał się z Ryszardem Krazue. Jarosław Kaczyński po symisji Kaczmarka: - Drastycznie nadużył on mojego zaufania - powiedział o nim Jarosław Kaczyński.”
Ty oczywiście nie uznasz to za dowód, ale to Twoja sprawa
Ja oddaję się pod osąd czytelników tego blogu
Po trzecie.
“cywilizacja nienawiści, podsłuchów i wrogości.” No to odpowiedz mi gdzie ty widzisz i do kogo ta NIENAWIŚĆ?
Gdzie widzisz te PODSŁUCHY?
Gdzie i do kogo widzisz ta WROGOŚĆ?
Ty ich nie widzisz? Bardzo Ci współczuję
“Zaczniemy od środka: PODSŁUCHY - oto, zauważ jak OPOWIADASZ ŚWIATU P I E R D O Ł Y! Podsłuchy jak świat światem były, są i będą! Lecz niewielu ujawnia efekty tychże.”
To są te podsłuchy, czy nie ma. Zdecyduj się bo się już całkiem zaplątałeś.
“Czy wolał bys nie wiedzieć?
I gdybyś POWAŻNIE SIĘ TYM ZAINTERESOWAŁ, to byś zrozumiał, ze podsłuchów jest mniej niż za poprzedniego rządu.”
To bardzo ciekawa teza. Pewnie masz na nią jakieś dowody. Pewnie takie, że ten pan który sprząta już wszystkie podsłuchy wyrzucił do śmieci.
Gratuluję dobrego samopoczucia
“WROGOŚĆ! - czy tu jesteś tym co wziął łapówkę, za załatwienie?… To rzeczywiście MASZ SIĘ CZEGO BAC!”
Pomyliłeś wrogość ze strachem. No ale może dla zwolenników PiC-u to wszystko jedno.
I jestem skłonny zawiesić moje poglądy na 4 lata, by w moim kraju właśnie ONI zrobili porządek. Bo nie widzę NIKOGO INNEGO, kto by potrafił to zrobić i kogo by NATYCHMIAST nie uświniono.
Rozumiem, że ich nie można “uświnić”. Może dlatego, że dadzą radę się sami “uświnić”
Kończąc tą dyskusję powiem to co napisała Ci już kiedyś @Klara: Gdy nie masz argumentów próbujesz obrazić dyskutanta, a trzeba przyznać że robisz to bardzo sprytnie. A potem udajesz, że przecież Ty nikogo nie obrażałeś. Zupełnie tak jak Pan Premier Kaczyński. On też celuje w “odwracaniu kota ogonem”
Pozdrawiam.
Mam nadzieję ze wreszcie wyjaśniłem ci wszystko.
KK
kk
9 paź 07 at 19:31
KK,
tak… Wyjaśniłeś mi wszystko…
Witold Skaczkiewicz
9 paź 07 at 19:51
Aż sie prosi słów kilka… Takie UWAGI NA MARGINESIE.
Oto przykład cholera nie wiem czego… Analfabetyzmu? Czy po prostu warcholstwa?
Oto taka sytuacja:
Jest sobie rząd…
Jest sobie “wielki płatnik” o którym wiadomo że korumpuje ministrów z wdziękiem.
Rząd w postaci jego szefa Premiera, postanawia sprawdzić, czy rzeczywiście p “wielki płatnik” korumpuje ministrów… I zasadza sie na niego…
Któregoś ranka, do premiera wpada minister od sprawiedliwości i tak powiada premierowi: - Słuchaj premier… Mam nagranie że ten mój kolega minister K, spotkał się w nocy z “wielkim płatnikiem”. - NIEMOŻLIWE, nie wierzę, mówi premier. To sam zobacz…
Tu zapewne został włączony magnetowid i panowie obejrzeli, jak minister K, gubi swój krawat w pokoju “wielkiego płatnika”…
Cóż sie dziać może dalej?
Premier wzywa p. K i pyta: Drogi kolego… Czy spotkałeś się ostatnio z “wielkim płatnikiem”?
- Ależ premierku kochany, oczywiście że się z nim nie spotkałem, oczywiście że nie donoszę mu o czym mówimy na radzie ministrów, JA sie NIM BRZYDZĘ!
Cóż szanowni państwo by zrobili w takiej sytuacji?
Ja bym powiedział po prostu… Mój drogi wyp……..!
Co powiedział PREMIER? znajdujemy na to odpowiedź u kk w komentarzu 42:
“Janusz Kaczmarek, bliski współpracownik brata Lecha. W rządzie PiS jako prokurator krajowy prowadził najważniejsze sprawy. Premier zwolnił nawet swego przyjaciela Dorna, by mianować Kaczmarka szefem MSWiA. Kilka miesięcy później zwolnił go ze stanowiska, bo zaprzeczał, że spotkał się z Ryszardem Krazue.”
O czym my tu do licha BLEBALMY?
To jaki jest zarzut postawiony KACZYŃSKIEMU?
Czy taki, że gdy zawiódł sie na kimś KOMU BEZGRANICZNIE UFAŁ, dał mu należnego kopa w dupsko? Czy KŁAMSTWO, w takiej sytuacji jest czy nie jest wystarczającym powodem by stracić zaufanie?
Ech LUDZIE! Puknijcie sie palcem wskazującym w głowę.
Witold Skaczkiewicz
10 paź 07 at 12:36
Witold,
| Ja po prostu chciałbym w tym moim kochanym kraju, dać
| szansę komuś kto chce zrobić porządek.
Sek w tym, ze nie wystarczy chciec, trzeba jeszcze potrafic, a ekipa Kaczynskich, przez dwa lata rzadow pokazala, ze nie potrafi.
| Od czasów p. Jaruzelskiego POLSKĘ R O Z K R A D A N O,
| lub dopuszczano /przymykano oko/ na szalbierstwa.
| Wszak “pierwszy milion trzeba ukraść” jak powiedział był
| kiedy s p. Wałęsa.
Powielasz tutaj propadandowa gadke Kaczynskich. Nie mowie, ze nie bylo nieprawidlowosci i roznych przekretow. Jednak skoro uwazasz, ze bylo az tak zle, to jak wyjasnisz zdecydowane wzbogacenie sie polakow w tym okresie? Nawet J. Kaczynski to zauwazyl w jakims wywiadzie.
| Nie dlatego z Polski wyjeżdżają ludzie, że Kaczyński jest
| brzydki, lecz dlatego, że gospodarka rozwija się na “daj”.
No co ty, przeciez ekipa rzadzaca caly czas chwali sie niebywalym rozwojem gospodarki, ktory jest tej ekipy zasluga. Czyli jak to jest ?
A tak na powaznie, to mam w rodzinie i posrod znajomych sporo osob, ktore wyjechly z Polski. Moge cie zapewnic, ze zrobily to z bardzo roznych powodow. Wsrod tych powodow bylo rowniez brak perspektyw na przyszlosc w Polsce rzadzonej przez ekipe Kaczynskich.
| Popatrz na “wielkiego płatnika”, jemu jest całkowicie
| obojetne czy rządzą czerwoni, zieloni czy czarni.
| Ulokowany jest wszędzie. A p. Kwaśniewskim grywa w
| golfika a kościołowi kupuje za milion baksów dom Wojtyły.
I dzwoni na przywatna komorke, Prezydenta PR, jak ma problemy, o czym najwyrazniej zapomniales.
W jednym masz racje, a mianowicie, ze takim ludziom jest obojetne kto rzadzi. Ekipie Kaczynskiego tacy ludzie (dysponujacy odpowiednimi zasobami i znajomosciami) tez sa potrzebni i nie ludz sie, ze w tej kwestii cos sie zmieni.
| Ta ekipa, powiedziała wprost - jest BURDEL! Wymieniła
| gdzie! Stworzyła ZAGROŻENIE dla łobuzów. I przystąpiła
| do sprzatania.
O ludzka naiwnosci. A nie przyszlo ci do glowy, ze to ich “sprzatanie”, to tylko zastepowanie cudzego BURDELU, wlasnym BURDELEM i wszystko wskazuje na to, ze znacznie wiekszym ?
| A zresztą…
|
| Rub co chcesz!
| Wszak jesteś Polakiem. Tacy jak Ty BEŁKOCZĄCY,
| doprowadzali ten kraj do ruiny wielokroć w dziejach…
A to ciekawa teoria. To wedlug ciebie, kraj doprowadzaja do ruiny, zwykli, pracujacy i odprowadzajacy podatki ludzie, ktorzy maja swoje zdanie na otaczajaca ich rzeczywistosc?
A to, ze nie moje poglady i widzenie swiata nie zgadza sie z twoimi pogladami, oznacza, ze belkocze?
| Rozwal to co zaczęli Kaczyńscy, bo w zasadzie nie wiesz
| dlaczego… Ale wiesz że MUSISZ. Zatem działaj!
A co oni takiego zaczeli ? Zaczeli cos budowac, czy tylko walcza ze wszystkimi, ktorzy osmielaja sie z nimi nie zgadzac ?
Hepe.
Hepe
10 paź 07 at 17:39
Witold,
“Ja po prostu chciałbym w tym moim kochanym kraju, dać
szansę komuś kto chce zrobić porządek. ”
Sek w tym, ze nie wystarczy chciec, trzeba jeszcze potrafic, a ekipa Kaczynskich, przez dwa lata rzadow pokazala, ze nie potrafi.
“Od czasów p. Jaruzelskiego POLSKĘ R O Z K R A D A N O,
lub dopuszczano /przymykano oko/ na szalbierstwa.
Wszak “pierwszy milion trzeba ukraść” jak powiedział był
kiedy s p. Wałęsa.”
Powielasz tutaj propadandowa gadke Kaczynskich. Nie mowie, ze nie bylo nieprawidlowosci i roznych przekretow. Jednak skoro uwazasz, ze bylo az tak zle, to jak wyjasnisz zdecydowane wzbogacenie sie polakow w tym okresie? Nawet J. Kaczynski to zauwazyl w jakims wywiadzie.
“Nie dlatego z Polski wyjeżdżają ludzie, że Kaczyński jest
brzydki, lecz dlatego, że gospodarka rozwija się na “daj”.”
No co ty, przeciez ekipa rzadzaca caly czas chwali sie niebywalym rozwojem gospodarki, ktory jest tej ekipy zasluga. Czyli jak to jest ?
A tak na powaznie, to mam w rodzinie i posrod znajomych sporo osob, ktore wyjechly z Polski. Moge cie zapewnic, ze zrobily to z bardzo roznych powodow. Wsrod tych powodow bylo rowniez brak perspektyw na przyszlosc w Polsce rzadzonej przez ekipe Kaczynskich.
“Popatrz na “wielkiego płatnika”, jemu jest całkowicie
obojetne czy rządzą czerwoni, zieloni czy czarni.
Ulokowany jest wszędzie. A p. Kwaśniewskim grywa w
golfika a kościołowi kupuje za milion baksów dom Wojtyły.”
I dzwoni na przywatna komorke, Prezydenta PR, jak ma problemy, o czym najwyrazniej zapomniales.
W jednym masz racje, a mianowicie, ze takim ludziom jest obojetne kto rzadzi. Ekipie Kaczynskiego tacy ludzie (dysponujacy odpowiednimi zasobami i znajomosciami) tez sa potrzebni i nie ludz sie, ze w tej kwestii cos sie zmieni.
“Ta ekipa, powiedziała wprost - jest BURDEL! Wymieniła
gdzie! Stworzyła ZAGROŻENIE dla łobuzów. I przystąpiła
do sprzatania.”
O ludzka naiwnosci. A nie przyszlo ci do glowy, ze to ich “sprzatanie”, to tylko zastepowanie cudzego BURDELU, wlasnym BURDELEM i wszystko wskazuje na to, ze znacznie wiekszym ?
“A zresztą…
Rub co chcesz!
Wszak jesteś Polakiem. Tacy jak Ty BEŁKOCZĄCY,
doprowadzali ten kraj do ruiny wielokroć w dziejach…”
A to ciekawa teoria. To wedlug ciebie, kraj doprowadzaja do ruiny, zwykli, pracujacy i odprowadzajacy podatki ludzie, ktorzy maja swoje zdanie na otaczajaca ich rzeczywistosc?
A to, ze nie moje poglady i widzenie swiata nie zgadza sie z twoimi pogladami, oznacza, ze belkocze?
“Rozwal to co zaczęli Kaczyńscy, bo w zasadzie nie wiesz
dlaczego… Ale wiesz że MUSISZ. Zatem działaj!”
A co oni takiego zaczeli ? Zaczeli cos budowac, czy tylko walcza ze wszystkimi, ktorzy osmielaja sie z nimi nie zgadzac ?
Hepe.
Hepe
10 paź 07 at 17:44
Hepe,
ufff…
“Sek w tym, ze nie wystarczy chciec, trzeba jeszcze potrafic, a ekipa Kaczynskich, przez dwa lata rzadow pokazala, ze nie potrafi.”
Do licha masz dobry wzrok? Pokaz mi inna ekipe któa zrobiła cokolwiek w tej sprawie?
I mój drogi irytujesz mnie ignorancją… Jak można COS zrobić, gdy aby istnieć trzeba w Lepperem i Giertychem w koalicje wchodzić???
Wybacz… Dalej mi sie po prostu nie chce…
Poczytaj uprzejmie moje wypowiedzi wcześniejsze i na innych blogach.
Jeszcze raz powtórzę, nie jestem sumieniem narodu, ani mesjaszem. Jest w zasadzie obojętne co zrobisz i jak myślisz.
Przedstawiłem co myślę na węzłowe zagadnienia.
Masz inna koncepcje… i cudnie…
Pozdrawiam
Witold Skaczkiewicz
10 paź 07 at 18:12